kyla och förkylning.

söndag, januari 31, 2010

ja. varje gång man sticker nosen utanför dörren så
får man en röd fin färg. det är lite för många minus än vad
man är van vid. brrr..
men visst det är ändå härligt vintrigt vackert!
bilden ovan vaknar vi till varje morgon...
men visst kylan gör också att risken att åka på en förkylning
ökar. och jag var inget undantag i år.
två dagar hemma från jobbet och nu börjar
jag äntligen känna mig lite levande igen.
följde med till hultsfred i fredags och igår(lördag) kom
papps och hämtade mig till ff.
blev massa alfapet hela kvällen lång. och ljuvlig kyckling med rostade
rotfrukter.



Winnie med solen i ögonen.
söt. snacka om att ha fönster väl
anpassade efter hundstorlek!
























Och när man är på besök i Fågelfors får man inte glömma
bort den käraste vännen clara och det blev ett besök i fina
huset. det kommer bli aldeles fantastiskt vackert!
Vilket Hus!

Nu innan Niklas kommer och hämtar mig för
färden mot Berg igen ska vi ner till björkstigen
där det troligen blir världens godaste mormors mat
och massa prat och skratt med mormor och morfar, familjen,
moster och stellan och käraste kusin Jimmy.
me looove:)
ta hand om er. Kram



3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Underbart att ha dig "hemma" ibland...dotra..Alfapet....----hål.....det finns jag vet?? Puss å kjam mams

Madelene sa...

Vilken vacker bild du hade där i början.
Håller med dig om att resorna hem till familjen är underbara. Önskar man hade dom på närmare håll.
Krya på dig. *Puss

Anonym sa...

riktigt kul å träffa dig kära kusin, ni måste bara komma nu snart=) kram Jimmy