Hey monday!

måndag, september 10, 2012

Japp då har vi kickat igång denna vecka med tapet-shopping, lunch på jobbet, möte om framtiden me chefen, veckohandling, Esther-mys, tacopaj å nu soffhäng!

Igår gjorde vi inte många knop efter lördagens middagsfest meen en sväng till knallens loppis blev det å visst fick vi med oss lite fynd:) se hyllorna nedan, den bruna är jag extra nöjd me...är visserligen mycket möjligt att den också blir vit inom en snar framtid!! Dom vita höga hyllorna ska få sig en makeover invändigt, därav dagens tapet-shopping, kommer bli så fint!!

I övrigt på bilderna ser ni lite allt möjligt, till exempel nya kuddar till vårt "vilt/jakt"-rum och även vår framtida häck i den vita kannan..haha, får vi se hur det går.

Ses snart igen!

4 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Fina loppisfynd...de bruna hyllorna..liknande fanns ju på Björkstigen men där var det inte lådor under utan skåp med "skjutdörrar", fina kuddar till "jaktrummet" Påminner mig om att jag höll på att få "råbocken" i famnen igår kväll när jag skulle tända massa ljus i trädet, han fick se mig i sista stund och tvärvände Haha det va roligt Kram

Elin sa...

Ja juste..dom hade ju sånna!! Vart försvann dom?! Ja du, den där råbocken...kanske kan bli erat husdjur?! Pözz

LinaTriathlet sa...

Kul med mera uppdateringar här så man får se hur ni har det:) Monika var verkligen super, helt i min smak, hennes musik och upplägg hon körde för oss. Har bara hört talas om Mathew Griffith, att han ska vara grym, hoppas få köra för honom någon gång! Nu med massvis med inspiration efter helgen ska jag börja bygga spinnpass:) Ha en fin tisdag! Kramar!

Åsa S sa...

Åh vilken fin hylla! Älskar teak :) här kommer jag titta in fler gånger och få lite i nspiration! Kan du inte länka på fejjan så man ser när du skrivt nåt nytt?