det är nära nu.

onsdag, november 14, 2007

Snart har jag ingen persson syster längre
utan en kronstrand syster. märkligt!
lördag klockan 7.30 börjar syrrans och min hektiska dag,
då väntar frissan i kalmar som ska
transformera oss till brud och tärna*
det har varit oerhört svårt att fokusera på något annat än
systerns stora dag så istället för studier hela
förmiddagen blev det en rejäl städning av
kampastigen 59. jisses vad välbehövligt men
ack så utmattande.
hann med ca en timmes studier i den tidiga morgontimmen
men inte direkt så att den var tillräcklig för
ett 6-sidigt paper, due next monday.puh!
efter helgen kan förhopningsvis fokus återgå till
socionomens termin 4.
Nu blir det käk i kistan sen en liten tripp till stadens gator...
ikväll väntar cykeln och mina trogna stammisar(hopefully:)
sen tidig torsdagmorgon tar tåget mig till
kalmar igen och då väntar syrran med volvon
och vi får tillbringa de sista dagarna som
persson-systrar ihop. puss på henne...min älskade syster!

1 kommentarer:

Madelene sa...

Hej! Vilket fint inlägg. Blev helt rörd. Skrev just till dig på facebook men det va ju dumt. Fick ju alla svaren här! Nu är det torsdag och jag antar att ni myser för fullt, du och syster. Stort lycka till så håller jag tummarna för en fantastisk bröllopsdag på lördag.
(Jag tar gärna alställning hos dig! hehe)
Puss på dig hjärtat