lördag, november 24, 2007

ikväll ska vi dit. fredensborg! julbord...mm.
en vecka har redan gått sen bröllopet, vid den här
tiden satt vi hos frissan och blev vackra som få.
sen rullade dagen på, i 110!
i måndags fick man sen försöka ryckas tillbaka
till verkligheten och då inser man hur jag totalt lyckats
bortprioritera skolan. paper måste skrivas i ilande fart.
idag skriver jag detta med ett lugn i kroppen
just för att jag skickade in 5 1/2 sidor ordbehandlad text till
våra examinatorer igår.puh..
nu återstår bara en muntlig tenta och en b-uppsats innan
året blir 2008...
fick praktikplats besked i veckan och för ovanligheternas skull
gick det min väg. tack!
niklas är i skogen och jag ska strax spinna iväg.
sen går volvon mot hultsfred.
trevlig helg.

2 kommentarer:

Malin sa...

elin, darling! det låter som att helgen blev den saga som stod högst på önskelistan. härligt! det lider mot jul numera och det vore kul om vi kan styra upp något med flickorna. kanske en glögg- och spelkväll?
ta hand om dig! kram m

Madelene sa...

Hej skatt.
Hur smakade julbordet på Fredensborg i helgen? Massa härliga julförberedelser väntar nu. Tänket på dig. Puss