en smak av sommaren,,,

tisdag, april 14, 2009

ja. påskhelgen på öland var sannerligen en smak av sommaren.visst efter solens nedgång på kvällarna kunde man ana att det var april men i övrigt så var det hel underbart!
lite påskmat blandat med grillat. påskbakelser. vin. och bäst av allt nära och kära.
givetvis var det många som saknades för att göra ölands-idyllen perfekt. kära syster yster och mike. mormor och morfar. och resten av kära släkt och vänner. men man kan ju inte få allt..här kommer lite bilder från denna fantastiska helg...ta hand om er så ses vi snart igen.
































vi hann med en sväng på en rolig loppis där jag gjorde
detta lampfots-fynd. endast 40 riskdaler
(skärmen är inhandlad på city gross!)


Tack familj och släkt för en fin fin påsk helg!

4 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ja det var en härlig Helg..tack för trevligt sällskap....västkustrullen var god också hahaha...kjam från mams

Gullan sa...

Ja, som sagt, om du saknade någon så var det nog vi, ha ha. Vi får fira påsk längre fram, då jag inte jobbar på Coop i Fågelfors, eller sjunger i körka.
Kramisar från moster på G

Jennie sa...

det var så härligt! Haha, vilken min jag fick till på bilden också ;)
Längtar redan tillbaka till Öland. Kram!
ps. jag vill också ha en sån fin lamp-fot!

Jimmy Danielsson sa...

Ja tack själva det var helt underbart, fan vad jag ser sugen ut på sol i ansiktet där=) mest brillor, keps och tidning ivägen=) hoppas allt är bra med er, hälsa Nicke och pussa på Winnie Kram kram