GLAD PÅSK!

torsdag, april 09, 2009


ja. nu är den gula tiden här...

precis hemkommen från kväll ens jobb-pass. inte riktigt den rusch jag trodde det skulle bli idag/ikväll. mkt värre igår. men känner att min läsning är så där måttligt intressant nu.
skolan är rätt lugn för tillfället. är inne 2 ggr i veckan och agerar familjeterapeut ena gången och familj andra gången. väldigt lärororika dagar men inte så där fruktansvärt ansträngande.

så jag lyckas som vanligt fylla dagarna med allt för mycket annat. det har varit mycket pusslande med aerobic-och spinn-pass senaste perioden, jisses vad det tar tid. tycker att jag borde ha mer rutin nu men det verkar som m jag bara bara bli petigare. så tid tar det. massor!!
I veckan har vi även vår-städat på altanen och gjort den "winnie-säker":) Hade gärna lagt upp lite fina bilder, men sen vi fick virus på datorn(vilket också är anledningen till att det blir lite färre bloggisar från min sida nu för tiden!) så funkar det inte riktigt det här med bilder!

och den här våren också(helt underbart givetvis!!)...men vilken för mig i vanliga fall innebär en liten allergi-chock de första veckorna men den här våren tog alla pollenmolekyler i lite extra och har orsakat två nätter av flera timmars kliande och på morgonen har detta resulterat i ballongsvullna händer och fötter. det väldigt vänliga och förstående läkaren på teleborg läkarmottagning gav mig lite kortison-tabletter och andra trevliga tabletter som förhopningsvis kommer hjälpa mig igenom denna natt!!

Men som sagt ville egentligen bara önska er alla en fin fin påsk och till kusin Markus ett STORT grattis i förskott:)

Imorgon styr jag troligtvis kosan mot kalmar och öland. så håll alla tummar för finaste ölands-solen! Kramar*

0 kommentarer: