grattis grattis grattis..

söndag, mars 29, 2009

syrran och min älskling som varje år
lyckas tima in sina födelsedagar nästan på samma dag.
konstigt ju!?!:) Syrran som blir 28 idag men som jag tyvärr inte har fått möjlighet att gratta "på riktigt" eftersom hon befinner sig på varmare breddgrader nämligen venezuela! Men i alla fall..STORT grattis. och som sagt även min nike
fyllde igår. 26 hela år. och vilket kalas det blev här på kampastigen!
Bror Magnus och Malin och Moa kom och grattade med uppskattade
fiskedrag:) Det blev vildsvinskotletter...(något avancerad)hallon-maräng-tårta och sen fick lite mörrumsgryta avsluta dagen/kvällen. och till råga på det tog familjen jonsson/karlsson med sig födelsedagsbarnet hem till hultsfred och kvar blev jag och winntan.













ahh titta. frukost på sängen fick han med på morgonkvisten.
ingen dålig start på födelsedagen!!:)
Nu efter svettiga 1 1/2 instruerande i core och spinn känner jag mig riktigt redo för söndags-soffan!!först tacobjudning på andra sidan bron. men hörrni...ha en skön södag kväll!! (Och juste mamms och papps..på bilden högst upp har nicke på sig födelsedagspresenten, och kepsen va en liten överraskning från mig*matchande och fint!!haha)

1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ahh, den jackan va fin säger en som gillar "jaktkläder" Nu kan han jaga ÄLG, hej!!!Vi höres kjamar från mams