suprise:)

torsdag, mars 26, 2009


ja titta vilket impulsklipp. första gången frisören argumenterade för lugg och jag hänger givetvis på eftersom jag ÄLSKAR lugg men aldrig fått som jag velat. nu är jag sååå NÖJD!
vad tycks!?
winnietösen ligger helt utmattad i korgen efter två tuffa träningstimmar på hundklubben. men oj vilka framsteg.
kom hem som stolt matte idag!! som alltid så klart.

har fixat till sista vår/påskkänslan inomhus. nu återstår bara lite plantering av påskliljor och annat vårfint i utekrukorna. men just nu är det trötta och tunga ögonlock. fick ett samtal från en kär vän som jag pratar med allt för sällan och det grämer mig. att ta vänner för givet är dumt. mycket dumt. vilket innebär att jag måste börja bli bättre på att ta hand om de fantastiska vänner jag har. tack för att ni finns*

6 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Oooo...så fin du blev i håret(nu har ju ja till å mä längre hår än du) thihi..måste också klippa mig Vi höres ha det bra Puss å kjam Mams

Anonym sa...

Åhhhh va fin du blev i håret vännen!! Passar perffa ju:) Och va kul att det gick bra på hundklubben igår! Nu får ni ha en trevlig helg så ses vi snart hoppas jag:) Pöss

ANGELICA sa...

å va fint håret är! Riktigt fräscht nu till våren;o) Kul att det går bra på hundklubben, visst blir man överlycklig av att det går bra! Ha en trevlig helg, kan ju hörs nåt nästa vecka! puss

Linda sa...

Ojojoj, har hander det grejer! Skitsnygg i haret ar du!! I Lav U, snart kommer vi hem!! kram kram

LinaTriathlet sa...

Åh så himla fin du blev i håret min Elin! Du passar jätte bra i lugg!

Elin i sommar måste vi ses! Jag längtar så jag tror att jag dör efter en elin kram!

Har funderingar på kalmar till hösten. Har hittat en lina utbildning där. Åh jaa jag vet jag är en hoppetossa ;-) Saknaden till familj och vänner är så stor! Vill hemåt de småländska skogarna!

Men nu blickar jag framåt till torsdag då jag och min norrländska prins åker på cykelresa till Mallis :-) Weho!
Cykling i hela 2 veckor!

Hoppas ni har en fin lördagskväll!
Massa pussaar och kramar!

Jonna sa...

Jisses, så snygg du var i håret :)Kalas!! :)
Hoppas allt är bra med dig tösen, vi får ta o ses snart, nu är det ju inte långt kvar till den 16 april heller! nedräkningen har börjat :) Puss o kram!