bring it on..

torsdag, mars 05, 2009

så här laddad va jag innan min
förbränningsklass ikväll. känner mig lite
coolare än vanligt me mitt schwinn-linne. grymma färger va linan?
men nu vill jag mest bara ha vår. försökte fånga upp solen igår
när jag kom hem. riktigt skönt faktiskt!
kom igen våren...bring it on!



redovisning väntar imon. 9-17 heela dagen lång.
sen blir det sleep-over hos evve. fredagkväll me god mat.
let's dance och ja allt det andra som hör till. och evve min vän
kom på idén att jag skulle stanna till lördag vilket inte kan bli bättre
med tanke på att jobbet börjar klockan 10.00 och hennes lya
ligger wayyy närmare coopet än kampastigen.
sen efter 10 timmar på coop väntar melodifestivalen på andra sidan bron.
nice. saknar dock mina två busfrön. blir fruktansvärt tomt när
dom åker till hultan. inga tassar på golvet och ingen sjungandes
älskling borta vid disken...-"åhh..va jag hatar att diska..."
ta hand om er. love*

4 kommentarer:

Madelene sa...

Riktigt snygg va du i den där outfiten! Bra köp :)

LinaTriathlet sa...

Ååååh Elin I LOVE YOU! Rött och svart det är ju klockrent!!!! Så snyggt på dig!! Nu känner jag ett vill ha-begär! Hoppas att ni har haft en mys fredagkväll! Jag har också kollat på lets dance! Bästa på fredagskvällarna! Saknar dig!! Kram kram kram om!

Anonym sa...

är denna blogg nerlagd eller?

ANGELICA sa...

miss your blogging honey!! ;o)