jag och winntie:)

lördag, februari 28, 2009


vilken underbar dag. sol snö och minusgrader på näsan!
jag tog me mig lillfisen ut till glasrikets golfbana.
vilka vyer. går helst 18-hål när det är snö och sol faktiskt!
men riktigt så långt gick vi inte men ändå rätt så långt.
massa bus i snön:)





så när man kommer hem efter en sån tripp
förtjänar man lite godis som står uppe på hallbyrån.
eller hur?!
ikväll ska jag och winnie titta på agnes och thorleifs.
det är grejjer det. lite tuggben och små-godis till oss!

5 kommentarer:

Marlene =) sa...

Hej Elin!
Jag undrar bara hur du gjorde när du gjorde om din bakgrund,
MVH

Marlene

Marlene =) sa...

Hej igen!
Hur fick du bort den oranga raden längst upp som blir på alla bakgrunder när man lägger in dom på min sida?

Tack på förhand!

MVH

Marlene

Anonym sa...

Gud vilka härliga bilder! Och vad fint du gjort i bloggen! Kul att jag kunde underhålla några stycken iallafall;) haha! Polly!=D Hoppas allt är bra med er=) Jag tycker vi kan ta och träffas snart, var så längesen! Vill ju träffa er lilla sötnos också, innan hon blir stor=) Kram!

Anonym sa...

Ja, men absolut! Jag ska till Växjö om två veckor igen och även helgen efter det så vi kan ju höras av innan dess=) Kram!

Madelene sa...

Underbara ni i ett underbart väder. Underbara bilder. Hoppas allt är bra nere hos er. Tänker på dig.
Kramar