hi.

torsdag, februari 19, 2009

ja. nu kanske det är dax igen. update:)
jag lever på tulpanerna. visst är dom vackra!?
har någon minut extra såhär på torsdagkvällen.
mest för att mina älsklingar åkte till sabelstigen idag...jakt, fiske, ja ni vet!
fredag imon igen. när hände det?
ah. ja ja. morgondagen kommer förhopningsvis bjuda på effektiva
studier. givande shopping och slutligen riktigt rolig utekväll på stallarna!

idag va vi ute i vais-torpet me vår lilltös igen. hon ÄLSKAR skogen. springa springa. nosa nosa. BUS!
efter skogen tog vi siktet mot stan och titta. underbara ur&penn.
love my new memphis.
ja vissa kanske tycker den ser väldigt maskulin ut.
men vem bryr sig? I LIKE! och niklas kan låna den. ibland.



sen måste jag visa vår nya fina hissgardin.
matchar liksom hela köket. vajjert!
det va lite pyssel och sätta ihop och sätta upp.
men vilket resultat sen:)

känns som en sån där riktigt bra och skön vecka.
redan instruerat 4 pass så jag känner mig rätt nöjd på den
fronten:) imon hoppas jag på fina dop-kläder inför lille caspers dop på söndag.
det blir trevligt trevligt. så goda vänner kära familj/släkt.
ha en skön helg!
kram.

6 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Jag gillar också massvis tulpaner..köper hem och nästan glömmer bort dom..jaja är väl lite trött..kanske..fin hissgardin i köket..Niklas klocka fin..puss å kjam mams

Anonym sa...

Heeeej. Ska bli himlans trevligt att ses på söndag ju, vi är inte ett dugg nervösa för gudföräldrarrollen.. jimpa pluggar dikt för fulla muggar och är skitpeppad. =) Längtar så efter att träffa dig/er. KRAMS!!

Anonym sa...

haj! :) elin, elin.. jag saknar en uppdatering om festen ;) haha.. Det får vi helt enkelt ta o göra om! Jag behöver någon som håller koll på mig under kvällarna :) haha.. Hoppas vi ses snart kompis :) puss o kram!

Anonym sa...

Ja du elin ikväll kör vi heeeela kvällen:) Jag å socionomerna, niiice! Jag laddar för fullt med singel ladies här borta på andra sidan bron:) Pösss

Madelene sa...

Hej girlie. Hoppas du mår bra. En vän till mig har kollat in er kökssoffa här på din blogg och är nyfiken på vart ni köpt den? :) En vän av ordning sänder jag vidare frågan till dig. Hoppas ni får tid att träffas snart.
*Puss*

ANGELICA sa...

hej vännen! nu är vi hemma i ruskiga sverige igen, men tankarna finns kvar i paradiset och längtan tillbaka är stor! Men våren ska väl komma hit också snart! Vilken fin klocka du köpt, jag har letat efter en ck klocka men det va mest esprit och diesel klockor där vi va och de ck klockor jag hittade var inte i "vår" smak! ;o)Hoppas allt är bra, vi får försöka ses snart! puss!