saknat mig?!

torsdag, februari 12, 2009





jag inser ju att jag måste bli bättre på det här bloggandet. men faktiskt. när?! nu är det helt plötsligt bara 4 minuter kvar till jag lovade att vi i familjen här på kampastigen skulle gå kvällsrundan. ja så är det.

att ha bebis tar tid. mycket tid.
speciellt när man har skola. träning. jobb. ja ni vet det jag brukar tjata om. men det visste vi ju att det skulle ta lite tid. så det går ju ändå. hon växer och växer och mer energi får hon så klart också.

vad har hänt då? jo..förra veckan hade vi besök av käraste kusin och jen.
vin och vildsvin. kan det bli mycket bättre? vääldigt trevligt.
något vi måste bli lite bättre på med tanke på att vi har ca 2-3 km
emellan oss.









i helgen blev det party me brudarna ute på campus. fredagkväll på
sivans. de va grejjer det! såååå roligt!
"all my single ladies..put your hands up" el vad säger du johannis!!??
hon kör dansen i soffan:)











så. thats it for now.
i helgen stundar en tripp till skyrup och winnies mamma och syster.
sen är det dax för årets första coop-party!yeah!!
ha de gott vänner. stora kramar!

3 kommentarer:

Tomasdotter sa...

All my single ladys oh oh oha oh oh oha....lallallalala
Låten kom på spinningen idag...snacka om vilken energi jag fick, cyklade om allihoppa! Lätt!!

Jimmy Danielsson sa...

Heeej ja de var riktigt roligt!! Klart vi får göra om det snart, ni får komma till oss snart, Winnie känner ju igen sig här med=) synd ni inte kunde komma imorgon.. ha det bäst kusinen kram kram //Jimmy och Jennie

Madelene sa...

Jag jag har verkligen saknat dig :)