HAVE A STRONG DAY

måndag, februari 02, 2009


blev inte så mycket bilder som jag hade
hoppats. kameran dog och elin glömde
laddaren:(

men först och främst stort tack till min kära kusin Jennie och hennes
Robin för att jag fick
boplats hos er. mycket trevligt!! lördag kvällen tog priset när vi kollade på typ tusen gamla kort. "jennies kommentarer är klockrena. vi hade inte så mycket pengar så vi fick sitta utanför konserten!"








vi hade i alla fall två riktigt starka dagar i frescati hallen. mycket inspiration och mycket färg! älskar deras nya kollektion. rosa. grönt. pow! fick med mig lite färgrannt hem också. visar det nästa gång efetrsom kameran fortarande ligger på laddning! kändistätt va det också på konventet. petter. blossom. danny. EMD. sen mycket dans och mycket MUSIK! kolla även denna blogg för lite mer uppdatering! HAVE A STRONG DAY EVERYBODY!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
verkar som du haft det kanoners i sthlm :) Du stod väl längst fram när Danny uppträdde, som det trogna fan du e ;)
Vi får ses snart! :) Pussar o kramar!

Elin sa...

haha..trevligt att du håller dig uppdaterad:) och självklart så stod jag längst fram till danny, har en film på mobilen som bevis. visar dig nästa gång på jobbet:) haha!! hoppas vi ses snart. tårta på torsdag. pöss!

Jennie sa...

Jag känner igen det där vardagsrummet..:) Klart det finns sovplats för dig närsom! =) Stearinet är nästan helt borta nu! ;) Pusss!