nike convetion sthlm.

torsdag, januari 29, 2009







det är dax för årets nike convention i huvudstaden. som jag längat!! 10 pass på två dagar...inspiration inspiration!! loveli, ett stort plus är ju även dessa skor, som ingår!
får bo hos min kära kusin och hennes Robin(som för övrigt fyllde 29 i dagarna..grattis!) och vart bor de tro? jo precis i närheten av Frescatihallen där vi kommer köra alla pass. GÖTT!


så imon efter en kort förmiddags-föreläsning
åker jag med 8 andra instruktörer från hälso mot huvudstaden. sen ska jag försöka på något mirakulöst sätt ta mig ut till Jennie och Robin. hemma bland tunnelbanorna?nope.haha!
ska tillbaka till mina studier nu samtidigt som jag laddar inför kvällens förbränning. take care.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer få det kanooon ju! Själv ska jag göra ICA osäkert...lockar inte sååå men hoppas du får en toppenhelg vännen! Pusss //Fritte

LinaTriathlet sa...

Åh herregud 10pass på två dagar, det låter helt lovely :-) Åh vilken lycka att få möjlighet att cykla med de instruktörerna! Du kommer få en helt underbar helg i storstaden! Cykla lite åt mig också :-) Passionen i mitt liv är verkligen cykling :-) hittat min väg!! Vi får boka in ett datum och plats, I be there! Saknad av er! Vad jag längtar efter den dagen jag får krama om dig igen! Ha en super helg! Kram och massa kärlek till bästa Elin!

ANGELICA sa...

va kul det lät! å så söta ni är du och Winnie, måste få se charmtrollet snart! Ha en kul och fartfylld helg nu! KRAMAR VÄNNEN!

Gullan sa...

Ojoj, om jag orkat två pass så vore jag glad, hi hi. Ha det underbart i Storstan och villa inte bort dej i tunnelbanan.
Kram från moster på G