party!

söndag, januari 25, 2009

jepp. igårkväll blev det parti parti. startade hemma hos
tomasdotter med några goa trevliga tjejer och sen
förflyttade vi oss till sivan-kön.
nationskort. kårleg. fixat och klart
och dansgolvet väntade.
















riktigt trevlig kväll även om den blev lite kort för några av oss.hehe!
frida och jag tog taxi hem relativt tidigt på grund av diverse
huvudvärk och annat onde.
efter ett löfte till fridas henrik hamnade jag på emil-lindells väg me
min frippo. pommes och hamburgare innan vi
somnade in. det blev en härlig söndagmorgon/fömiddag me
rostade mackor och färskpressad juice.
lite rummy i sängen och galna skratt. haha. henrik blev måttligt
glad på oss:)haha!
nu blir det hämtmat. thank you thai palace.
sen ska jag mysa me mina älsklingar heeeela kvällen för dom
kommer heeeem:) kram

1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Va fin du ä i din nya "frilla" partyfin kan man säga...måste nog också klippa mig snart känner jag..puss å kjam mams