en vecka i efterhand...som vanligt!

fredag, februari 27, 2009

ja det är lite sent. men jag prioriterar nu för tiden.
trots tidsbrist i veckan hann jag i tisdags med att slänga ihop lite
semlebullar även detta år. och ja, kan inte säga annat än att
jag kanske borde göra en affär av dessa semlor.
oemotståndliga om jag får säga det själv.
något ska man väl vara bra på!?!

i söndags stod det dop i almenackan.
Casper Karl Per Conradsson.
vilket litet under!! vi klädde upp oss
det finaste vi kunde och sjöng tryggare
kan ingen vara med ännu finare stämma!

strålande mamma jennie. gudmor karro och hela lyckliga familjen!













förra fredagen lockade campuslivet så det blev utgång med tjejerna på stallarna! givna förfesten hemma hos johanna med roligaste spelet på länge..."party-alias", måste införskaffa detta!

sing-star va ingen hit trots att jag släpat med mig alla sladdar och mikrofoner. men men...allt finns inte energi till på en och samma kväll!






ja det va riktigt kul!
tack tjejer...


roligaste på hela kvällen måste varit när jag och frida gjorde våran kändis-upptäckt. ser ni killen med halsduk till vänster?
för er som troget tittat på serien "LOST" måste
erkänna att detta är SKRÄMMANDE likt Sawyer (el hur han nu stavar!?) Ni vet coola killen?! Ja vi var helt stumma av förvåning!
kändisar på stallarna..inte varje kväll det inte!:)


till sist skickar jag några krya på dig hälsningar till pappa mats
som sitter på bussen på väg upp till vasaloppet. han ringde igår med
en otroligt förkyld stämma. han kände febern komma krypande och
detta är inga goda tecken inför nio mil i skidspåren! så jag hoppas han är
klok nog att stanna på bussen med mor och moster. det kan dessutom
behövas någon mer som delar på "iskyn".
efter mitt flitiga morgon-skrivande så känner jag
mig nöjd med skol-uppgifterna så nu tar jag helg
och ser först och främst fram emot en trevlig kväll
med min gamla praktik-plats och sen en mysig helg
bara jag och min winnie då niklas åker på innebandy-cup!?
i västervik. må gott kära vänner!!
kram*

2 kommentarer:

Jimmy Danielsson sa...

hahahaha sjuukt lik Sawyer.. bara slingorna som fattas=) hoppas allt är bra med er.. får höras när jag kommer tillbaka til Växjö-.. må väl hälsa Nicke pusspkram //Jimmy

Anonym sa...

Fullt ös hos dig bruden!! :) Semlorna var inte o leka med, finns det några kvar i frysen? :) Hoppas allt är bra med dig, måste baske mig ta o ses snart!!! Nu har det gått för lång tid!! :) puss!