friday i'm in love.

fredag, november 20, 2009


hej på er. looook-
min fåtölj är färdig:)
visst blev den fin!?
vad vi har slitit. frida hjälpte mig förra helgen och
nu står den här och pryder vårt tv-rum. är riktigt riktigt nöjd! det gjorde vi bra fritiof:)
fredag igen och snart första advent. är det nu man borde hinna putsa fönster och leta fram alla jule-ljus!?
ska i alla fall städa här i i helgen. så gott det går.
winnie och husse har jagat hela dagen.
lillfisen har sprungit över 2 mil så hon är duktigt trött ikväll.
ligger och sover på husses mage* söt.





jag hoppas ni får en riktigt skön helg allesammans.
kramar från berg*

3 kommentarer:

Frida sa...

Åhh så fin fåtöljen är:) Vi är ganska grymma ju! Söt bild på winntan oxå! Ses imorgon:)Pöss

Perssons pack! sa...

Visste väl att du skulle fixa fåtöljen...med "lite"slit det var det väl värt..Supersnyggt resultat.Vi får höras på tele senare... ska åxå städa..kjam mams

Gullan sa...

Den blev snygg, fåtöljen. Inte för att jag vet hur den såg ut innan...Men fin är den nu ialla fall. Ja, då vet jag vem jag ska anlita, när vi behöver "snygga" upp möbler. Jag har en soffa i hallen - Stellans arvegods från mormor - med hemskt tyg:-( -Den är bra att ha, säger min käre make. Ett nytt tyg på den och den vore som ett smycke i hallen:-) Ha det gott! Gullan