lördag, november 27, 2010

nu var det ett tag sen. så ta och kika på lite av det som hänt sen sist!
mycket nöjd med årets adventsljusstake för övrigt. fatet hittat på loppis för 5:-. passade perfekt!


börjar med en liten kort önskelista till tomten.
fantastisk(har redan fatet, 35 cm).
2. Är även i behov av en tvålpump till toaletten. Hittade denna fina vita på cult.
3. Har blivit kär i en sida på internet kallad för små ting . Där kan man bla hitta dessa vackra gammeldags saxarna. me love.











Lite Adventsbilder från talläng:) Har egentligen ingen julstämning överhuvudtaget men det räckte med att plocka fram jul-lådan i förrådet så vipps kändes julen i heeeela kroppen!! Dom fina fåtöljerna är nyligen köpta av en kollega. Dom blev helt perfekta i vardagsrummet.







pimpade mina glasburkar med lite jul också.
och nötterna har börjat knäckas för fullt. gott! Hade finbesök igår kväll av chefen på jobbet och två andra kollegor. Jag bjöd på pepparkaks-snittar.glögg.thai-gryta och mintkladdkaka me polkagrädde. uppskattat och mycket trevligt!!
Måste ju även rapportera från fridas och min
helg i MALMÖ.
LADY GAGA på malmö arena.
wihooo...
ra ra ramama. jag säger bara GALET BRA!




frida och jag i den låååånga kön i snöslasket. men vi höll humöret uppe. vi visste ju vad som väntade.






bodde på noble house på gustav adolfs torg. inte helt fel med två hotellnätter och framförallt hotellfrukost! Helgen bjöd på förutom en helt fantastisk konsert av Lady Gaga, god mat, shopping och massa skratt med fina fritte!!





denna härliga vinterlördag har jag besök på torpet
av de här två herrarna. sigge och börje.
matte johanna jobbar på bion enda till midnatt
så winnie har killbesök:) blir troligtvis massa bus när
husse och winnie kommer hem från jakten i skogen!!

med den uppdateringen tackar jag för mig och önskar er alla en fin första advent imorgon.
själv så jobbar jag på musikhuset med pysslande barn och musik på scenen!
kraam.

4 kommentarer:

ANGELICA sa...

hej kära du! va länge sen nu! inte klokt vad tiden bara rullar på! är ni i krokarna nått framöver så måste vi ses! Mysigt du har julpyntat! Har också fixat med det idag, mys! Ha det fint vännen!

Perssons pack! sa...

Vilka härliga bilder ..myspys advent..kjam mams

Claras hem på byvägen sa...

Hej på dej min kära vän!
Det ser ut som att du har gjort mycket roligt och mysigt=)!

Ja, vi måste ses nåndag runt jul...det brukar ju alltid vara så kul. Jag tror att det passar oss bäst dagen innan julafton (förutom på kvällen)...vi kan höras lite närmare och bestämma.
Hmmm...vad önskar vi oss..Vilhelm skulle nog vilja ha någon typ av bok...pekbok eller sagobok. Hans mamma gillar ju alltid saker till hemmet=).

Ha en jättebra vecka! Stora kramar

Anonym sa...

Elin, har du inte hittat saxarna än så har jag dem i min lilla butik... bara så du vet:) Vågar inte säga exakt hur det är med den stora, kan finnas en kvar, den lilla kommer hem igen inom kort...litet tips bara :) Jag har den stora och det är superduper bra! :)

Sköt om dig! Kram Steph