senaste nytt.

söndag, november 14, 2010

min kära vän clara och hennes lilla ville var på fredagsbesök i växjö och berg.
mycket trevligt. en perfekt början på helgen.
men det har såklart hänt massor innan dess.
nedan hittar ni senaste nytt i mitt liv. det har varit kalas på pistolgränd.
vårt underbara lilla fadderbarn är redan 1 år. helt sjukt va tiden går.
hade gjort en poster med bilder från hennes första år.

förra helgen va det 25+25 års fest i Ör. Hanna och Roger. på bild endast jag, evve och niklas dock!!:)
























och sen har jag även gett mig in i bakluckeloppisens underbara värld.
helt fantastiskt roligt...det måste ni testa. kör igen till våren. stortorget i växjö!! missa inte!

ja det va lite kortfattat. och kort. ja det har mitt hår också blivit som ni ser på bilden högst upp.
det är sååå skönt. I like.
nu blir det loppisen i östregård. länge sen nu kände jag!
kram på er nära och kära.
ta hand om er!

1 kommentarer:

Madde sa...

Kul att få en liten titt in i ditt liv igen :)
Så du har också anammat det där med kort hår! I like it a lot! Det är så skönt.
Får se när man får se skymten av dig nästa gång... Länge sen nu.
Kramar