måndag, oktober 30, 2006

Vår lägenhet invaderas just av två karlshamns-tapetserare så jag fick göra min flykt till bibblan. fridfullt faktiskt, ska bara komma in i mitt studie-tänk också. två uppgifter to go!
Undrar varför sidan blinkar?
Det blev till slut en salig blandning av färger, tapet beslut enda fram på små-timmarna. men jag tror det kan bli bra. är nog mest nöjd med valet av den turkos-blommiga till våra mörka robusta sovmöbler.det blir spännande och se. killarna verkar väldigt arbetsvilliga, frågade till och med om de fick jobba över.fine by me,då får vi en vacker lägenhet ännu snabbare. känner verkligen att det är värt pengarna att låta andra göra jobbet, pysslet tar jag gärna men resten känns fint att någon annan tar hand om.
ja får ursäkta att tapeterna tar upp hela min värld,inte min mening men det bara blir.
2 helger jobb framför mig just nu, det känns väl sådär. men kosingen kommer alltid väldigt bra till hands, speciellt i köpa ny tv,tv-bänk,tv-bord,barbord-tider!
hade velat förgylla det hela med en fräsch titt från köket men datorerna här på stadsbiblioteket är ej speciellt sammarbetsvilliga. så glöm ej paraplyet( som jag) och ha en trevlig dag!

0 kommentarer: