tisdag, oktober 31, 2006



idag är det riktigt grått ute, då menar jag riktigt GRÅTT. sitter här på unviersitetsbibblan och väntar på att föreläsningen ska börja om 30 min åkte hit ca 1 timme för tidigt för att det går verkligen inte vara hemma, helt omöjligt. tidig morgon vid 7 kom tapetserarna.morning! då fick det bli en regnig runda runt sjön sen fick jag lite smått panik när jag kom hem och hela lägenheten var täckt i slip-spackel-damm.pedanta jag fick fly till toaletten för en stunds återhämtning, sen fick det bli en sväng a-fil och tugga macka(inte att tänka på havregryns gröten idag om man inte hade varit sugen på gryn a´la damm!)
bussen till hit och minuterna går sakta. tänkte tillbringa några timmar efter föreläsningen här också.förhopningsvis finns där några nya tapetremsor på väggarna när jag kommer hem. det får bli min förhopning!

0 kommentarer: