onsdag, november 01, 2006


de här svansviftande tjejorna hade gärna fått följa mig runt sjön idag.eller ännu bättre värma mina fötter i sängen! saknar dem när det har gått så här lång tid.men i helgen bli det nog gos med både hundar och bebis, a-l 54 och det måste vi självklart fira! (om ni läser det högt så rimmar det).
befinner mig i ett helt nytt rum, lite ovant har nog inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om det eller inte, men det kommer! väntar in "karlshamns boysen" som brukar anlända vid 7-hugget. sitter och funderar på om det är kallt?ser lite frostigt ut...hm?

fick rycka in på jobbet igår,fick samtal av chifen vid 4-tiden"skulle inte du jobba 16-22?"informationen hade visst inte nått fram till mig, men det blev en kväll på coop och det går ganska fort när man väl är där. ikväll ska jag bara ligga i soffan och göra ingenting, tänker inte ta tag i städa, plugga, städa, städa, städa för än på torsdag. energin är på sparlåga just nu.hektisk gårdag!
tycker dessutom att det är lite trist att både sommaren och hösten verkar vara förbi,hade precis börjat vänja mig vid att det var höst och tekopp i soffan med tända ljus.men nu ska man istället börja shoppa julsaker(som de så flitigt pyntar ALLA affärer med)får blir en julstjärna på village i alla fall.de såg ut som de kunde förgylla en hel säsong med stämning!

ack vad skolan inte lockar just nu, har varit med om väsentligt mycket bättre föreläsare och litteratur, de två sidiga uppgifterna i massa kommer ta musten ur mig.blir inte alls bra, hälften kanske men inte mer!vad äter man idag?missade det där med matlåda igen"suck"

folk skrapar rutorna och jag bara ser damm damm damm, ibland skulle det vara skönt för blodtrycket om man var lite mer "jag bryr mig inte om att det är stökigt".får väl skylla på mi madre,hon har uppfostrat en väldigt petig och pedant tös ska hon veta!
passa er för blixthalkan, om det nu är någon?ser faktiskt inte ut så, men man vet aldrig, broar och viadukter är de farligaste.

0 kommentarer: