torsdag, november 02, 2006




ett litet smakprov på vår nya lägenhet. färg. vad va det jag sa!?!men jag är nöjd.gillar läget! än så länge så har inte resten av lägenheten kommit i ordning, alltså det som är utöver tapeterna, men nu har vi ju vår språngbräda i alla fall,tv:n ska vi se om vi hittar på samarkand idag kanske?!ikea vore ju fint.lammhults möbelrike var det sagt att vi skulle besöka också.

kylan gnistrar ute idag, dax att höja elementen någon grad här inne tror jag också,riktigt kallt utanför täcket idag...brrrr!jag tog mig en sovmorgon faktiskt,inga tapetserare som ringer på dörren, behövde den där extra timmen i sängen.men det var kallt, tur att inte raggisarna låg långt ifrån sängkanten!

nä, gröt(som jag längtat), c-vitamin kick, några timmar på bibblan så jag verkligen kan få ner de där två sidorna/uppgift(6 st). när man stannar hemma så blir det lustigt nog så väldigt mycket annat som är intressantare, speciellt nu när det behövs nya gardiner, kuddar, överkast, tavlor, lampor osv. nä biblioteket,here I come!

0 kommentarer: