måndag, november 06, 2006


det var värt hela resan till hultsfred för just den stunden. så liten så liten, förundrades över hennes ögon som bara undrade. vem kan jag ha varit eller kommer hon ihåg? man håller försiktigare än ägg och hoppas att hon inte ska gå sönder. hela hon log ett tag och man undrar om känslorna finns där eller om reflexerna gör sitt?!vilken liten ängel i vilket fall. a piece of heaven*

stolta farmor och farfar, en stolt farbror och dessutom stoltaste gammelfarmor och gammelfarfar!

studierna denna dag blir aningen försummade, tecken på förkylning och febrighet visar sig titt som tätt.orkar vekrligen inte, echinaforse funkar en och annan panodil för att orka 6 tvättar många trappor bort!men som sagt min hemtenta blev inte klar idag heller, vet inte om "workshop" kommer att ge mig något förutom mer huvudvärk? tänkte inte ge upp min måndag-aerobic-timme, laddar med energi.

lyssnar på ted, han har lixom fastnat sen bröllopet. himlen är oskyldigt blå som ögon när barnen är små.tiden har jagat oss in i en vrå...vi var evighetens hopp. älskling jag vet hur det känns. men mina ögon kommer alltid le mot dig kan det begäras mer av mig?

ja, nä hä tillbaka till mina sociologiska funderingar. det ska väl fixas lite käk med, de tar vi när min hard working man kommer hem. grannen vill fiska, sånt tycker vi om!

0 kommentarer: