söndag, november 26, 2006

helgerna går fort innan jul. julklappsångesten smyger sig sakta inpå och jag vet inte alls vad som kommer ligga under granen märkt:önskar elin.
fredagskvällen var jobb.

lördagen var kärt besök. samarkand i all sin lördagsprakt och sara gjorde ett riktigt ekonomiskt köp:)massa prat över paninis och skagen, tog ifatt så mycket som vi kunde men hade antagligen behövt en hel vecka till. fick lämna en fin dag för en helkväll på jobbet.kändes lite omvänt-tack för att du kom! det regnade inte på mig när jag cyklade hem heller.du vet hur man gömmer nycklar bruden!
kvällen på jobbet vad faktiskt helt okej, timmarna rann bort och ett besök från fågelfors/konsum-annsofie förgyllde hela kvällen. att ett ansikte som jag inte sett sen i början på september kan göra så mycket. att helena har världens mest avsmittande skratt och emanuel alltid är lika snäll gör dessutom att kvällarna på coop går ännu snabbare!
after eight any time skapar kvällar av mint. addiction! dumt nog gick the ring på natt teven när jag kom hem och jag kunde inte låta bli, skräcken var tilldragande men jag vågade inte slutet. släppte ni ut henne?! brrr...rysningar enda ner till tårna. bättre att se dagtid tror jag bestämt. lampan lös nästan till morgonen...

man kanske hittar julklappar på åhlens en söndag?

0 kommentarer: