torsdag, november 23, 2006



en sån här hamnade i magen igår och det var mumma. men sen var det tungt och gå. tyckte både johanna och jag när vi lunkade genom stan. men vi hade riktigt roligt, det var sådär som det ska va och som det brukade vara. skulle vara så skönt och ha det lite oftare. alla fina vänner kan väl bo här, eller vi kan väl flytta till samma ställe allihop!?vill ju det. har varit så riktigt depp idag, ingenting har stämt, skolan är så otroligt omotiverande. jag vill ju ha massa polisstudenter i samma klassrum inte socionomer, kommer aldrig bli någon socionom heller. funderar på och byta nu faktiskt, vet bara inte till vad. kanske borde vara något fristående, inte så inriktat. jo så bli det nog. eventuellt att man klarar en termin med juridik nu(det kan ju faktiskt bli kul)men sen får det vara nog. inte min typ av omgivning bara! glad att en vacker man kommer hem till mig varje dag, annars skulle jag antagligen gått under för länge sedan, lät kanske dramatiskt, men så är det nog. ska nog bli väktare också, eller brandman, istället för kassan på coop. dax att bygga erfarenhet!

0 kommentarer: