onsdag, november 15, 2006


vi gör ett nytt försök efter omstart!

jo som sagt steve blev min bordskavaljér och det var det jag skulle illustrera med en bild. trevlig prick det, pappas brandmankompis också. roliga var också att min baby hamnade brevid hans fru. tyckte vi allt var lite ödesbestämt!
kvällen gick fort, men det brukar ju vara tecken på gemytlighet. maten smakade och som sagt det gjorde ju vinet också!...följden blev hicka på illa valda tillfällen, men vad gör man?!

clara och jag lyckades bugga till de flesta låtar, även till dem med låång låång kort kort takt. vi är rutinerade buggare som fortfarande tycker våra 2 1/2 turer är otroligt bra och omväxlande. vi har ju faktiskt övat på dem i ungefär 15 år! men som sagt sådana här kvällar vill man ha mer av nu när mörkret faller på och depressioner blir allt vanligare.tack alla goa och glada fågelforsare!det är sådana här stunder som man faktiskt kan tänka sig att bo i fågelfors. i alla fall om clara och viktor stannar kvar. men sen finns det ju fortarande väldigt många faktorer som talar för motsatsen. så längre än en sommarstuga sträcker jag min nog inte...

0 kommentarer: