tisdag, november 28, 2006

dimman är tjock idag och morgonen har varit effektiv. 4 tvättar färdiga och upphängda och det milda vädret runt sjön gjorde min extra kofta till ett dåligt och varmt val. träningsvärk i nästan hela mig, långt spinning pass i söndags och två timmar häsostudion igår, box adv. var en trevlig upptäckt. aerobicen alltid lika energi-givande.

hittade guldprickarna på saras blogg och blev återigen tveksam av valet guld ljus/guld mörk. tyckte vi guld mörk va?!veckorna går som sagt för fort nu men åhlens producerade i alla fall två klappar i söndags. barnobservationen måste bli gjord men var hittar jag tiden? möte med mat och mat idag och jag är fortfarande nyfiken på julfesten...

pappa åt kyckling i thai. behöver kanske inte säga mer, mindre smart drag i alla fall och mamma fick spendera en ensam dag på stranden. om en vecka möter de december och gråtristess hemma i svecia.
måste hitta bra sätt att hänga tavlor och guldet ska också dit förstås. dammråttorna har återigen kommit till byn och utvecklingspsykologin tål att upprepas. poliserna i växjö blir underkända men känn ingen oro, jag kommer.snart

0 kommentarer: