tisdag, december 05, 2006


mormor och morfar tyckte det va länge sen, så det är väl dax! mina ord är för alla att läsa.
två pepparkakor bakade i thailand kom hem och jag längtar sol, solen satt kvar i deras kinder och jag blev avis. så himla skönt, deras 167 bilder gjorde det inte bättre!

mamma och jag åkte den gråa och blåsiga vägen till växjö idag på morgonen, tiden går fort en dag på stan när man egentligen borde skriva utvecklinspsykologi, det blir imorgon. mamma fick drop in tid hos frissan och vi hittade julklappar. ganska produktiv dag trots allt...


moa ester malin fick namn i söndags och vi hade mys på övervåningen med smörgåstårta och rosa presenter, könsmönstret är tydligt men man kan ju inte låta bli. på tal om mönster så ska jag sy gardiner någon dag, hissgardiner. ska skaffa symaskin först:)

har säkert missat en halv vecka nu med t.ex. migrän på jobbet och observationer på pistolgränd men jag tar det när jag inte har grustag i ögonen och morgondagen skriker psykologi vid klockan 06.00.
godnatt*

0 kommentarer: