fredag, december 08, 2006

jag har haft fika besök som smakat mina morgonbakade lusse-katter. malins föräldrar, mange, malin&Moa. det var härligt med lite besök...sen blir det lunch med älgstek och rostade timjan-potatisar, hoppas de gillar. kvällen är snart här då elin ska gå på julfest med jobbet, förkväll hemma hos anna charken och jag är lite spänd måste jag erkänna! har inte hittat något fint att ha på mig så jag måste aldeles strax ta mig in i min gaderob och mix matcha...lite rött(naglarna kanske räcker?), lite svart, lite glam*det får funka.

risken är stor att mina åtta timmars sömn drastiskt kommer att minskas till ca 2 inatt...bussen till tyskland kommer vid 05.00 snåret imorgon och min festkväll kan bli lång om det blir allt för roligt. men jag ska försöka och agera förnuftigt och gå hem i tid, det borde väl en 21-årig tossa klara av!

0 kommentarer: