torsdag, december 28, 2006

vi kände oss väldigt ensamma i skolan idag..mina klackar ekade hela vägen till K2049. men det var roligt ändå, trots mellandag!! de känns ganska häftigt och hitta samtalsknepen, man känner sig riktigt psykologisk och duktig! hur känner du då? OM du skulle göra så hur tror du det skulle blì? de öppna frågorna är viktiga säger hon och vi antecknar. mycket intressant! dock tveksam till hur jag ska hinna skriva samtalsreferat innan den 8/1.

nyår snart och jag sa ju att engagemanget skulle vara minimalt från min sida och ändå sitter jag här å pysslar ihop lekar istället för referat. ja ja..så är det. vi blev visst 27 st, det är ju en del! kul att clara och viktor hakade på också. tog mig förresten friheten att dokumentera deras nyrenoverade hem lite också:)

0 kommentarer: