onsdag, december 13, 2006



lusse lelle lusse lelle elva nätter före jul*
en sådan här morgon borde man suttit i kyrkan vid 7 snåret, men jag och evelina tog hand om regnet runt sjön i stället! har sett lite lussande på tv:n emellanåt men inte riktigt samma sak, vill lukta ljus och pepparkakor. missade lasse och maja också, tur att de detektivar ikväll. pepparkaksbak hos ida och erik ikväll, kanske blir och provsmaka helgens handel till och med.
semenarium igår, semenarium på fredag, ny kurs-start på måndag. lite lagom takt så här inför jul...inte.

effektiva timmar på stan igår och listan med julklappar är nästan helt avklarad. måste köpa julgran så jag har någonstans att lägga dem. får bli en sväng på torget idag, säkert en gran just för mig och nike.

mina böcker ligger där på bordet och undrar varför jag inte bläddrar.

0 kommentarer: