onsdag, november 15, 2006

tänkte att det var dags för lite uppdatering efter helgens bravader, det nyaste stork-inlägget kanske inte var av den mest intressantaste karaktär.men ändå är jag fortfarande ganska tagen av stunden!

Som ni ser så är det oftast här jag hamnar när det finns en scen med en mikrofon, arrangörerna(bl.a. mor och far)tyckte det var ett uppdrag som passade mig att dra igång allsången! I'm always happy to help.men det var utan tvekan en mycket trevlig kväll.stressiga timmar innan man äntligen satt till bords. jobb i växjö sen sovandes i bilen till fågelfors på ca 45 min.niklas har snabb bil(va nog tur att jag sov).sen fixa fixa, lite förfestande med moster och mosters stellan, vinet slank ner som vatten en varm sommardag.tipsy tipsy elin sen hela kvällen och vinet fylldes med jämna mellanrum på i strupen. bordsplaceringen var också rolig, hitta din barnvise-kompis. jag fick steve som bords.kavaljér, han verkade gilla läget(jag med såklart)forts. följer visst. datorn känner sig överbelastad om jag har analyserat läget rätt. återkommer strax!

0 kommentarer: