tisdag, november 07, 2006

skulle vara så skönt om jag belv klar med den här tentan nu nu nu. suck. hade velat göra så mycket annat,lägenheten behöver mig, ikea också! snälla älskling.
poker till sena timmen igår, jag är oslagbar när jag väl har kommit igång.skulle nog till och med kunna bli proffs, min hjärna och korten bildar perfekt symbios!

undrar lite över litteratur referens till uppgift 5.någon som vet?lite klurig måste jag säga, det va där jag fastnade och det var därför jag hamnade här! bibliotekets källare var heller inte så tyst som jag hade hoppats. träffade på kusinens pingla en sväng oxå,borde vara ganska glad över vårt kurs-upplägg i jämförelse med hennes både salstenta och hemtenta på samma gång.där ligger jag i lä!

varför inte köpa bröllops-klänningen på H&M?det vore ju riktigt originellt. ser mest ut som en stor vit julklapp.sofi fahrman verkar ju gilla i alla fall!

0 kommentarer: