julefrid på parkvägen 13.

lördag, december 22, 2007

granar granar granar...vi fann till slut den rätte!
jakten gick ut i fågelfors-skogarna och rimfrosten förstärkte den där julkänslan man länge väntat på. även här hemma har det blivit lite julgodis och en aldeles egen variant av the famous rocky road a la julskum. mycket gott.mmmm.
ikväll myser vi framför mammas beundransvärda pepparkaks-mansion* som får alla stackars amatörbyggare därute att känna sig otroligt patetiska. så jag hoppas ni förstår varför jag aldrig..aldrig kommer ge mig på den uppgiften. lika bra.
nu väntar fläskfile och julglögg med hjortron eller hur det nu va.










GOD JUL KÄRA VÄNNER OCH SLÄKT!
PUSS&KRAM.



3 kommentarer:

ANGELICA sa...

åå va mysigt ni verkar ha! en riktigt idyllisk jul! jag har varit hos christin m. familj ikväll o mysigt o druckit några gin & tonic nu, riktigt skoj! absolut ses vi på juldagen! vi kan ju hörs under juldan! puss å dig gumman, ska bli så kul att träffa dig"´!!

malin jonsson sa...

Herreguud!! Vilket pepparkakshus!Det var det västa jag har sett. Otroligt snyggt. Är det mamma som står för designen och baket eller??

slundin sa...

Det galnaste pepparkakshus jag har sett, shiit hon är grym din mor.
Tusen tack för julkortet!
Hoppas att ni har haft bästaste julen och att ni får roligt på nyår!
I love you.