hemma i fågelfors!

söndag, januari 27, 2008

tog med mig solen till fågelfors
och hälsade på mor och far. Anledningen till att jag tog 310:an hem till Fågelfors efter att ha jobbat från tidig lördag-morgon var väl kanske framförallt för att moster Inge-la-la-la var hemma från Deutschlandet...Alltid lika roligt och ses, det blir ju inte så ofta med mååånga lååånga mil emellan!
Det blev en mycket trevlig lördagkväll med god thailändsk gryta och gott vin tillsammans med mor, far, Ingela och mormor och morfar.
Vi avrundade kvällen med spel och godis. Aldeles perfekt! Sen somnade jag in gott till Svea som slog ett slag för den sena timmen, trodde jag skulle vakna till varje halv och hel timme av hennes klingande, men förvånansvärt nog hörde jag inget förrän idag på morgonen. 10 slag!










Familjen!



Nu bär det snart av med 310:an igen. Liten nervig klump i magen inför morgondagens första dag på praktiken. spannendes!

2 kommentarer:

Vi i Müllheim sa...

Vilken trevlig kväll vi hade!! God thaimat och "så det kan låta"!!! Lycka till med praktiken, vi tänker på dig!!
Moster Ingela

Jennie sa...

Vad kul att praktiken gick så bra! Klart vi måste ses snart igen. Jag är inte lika bra på att skriva i min blogg som du dock, men jag ska försöka skärpa mig;) Massa kramar /Jennie