Kräftskiva i Säve!!

torsdag, augusti 14, 2008

Kände att det var dax och uppdatera...det blir så sällan nu för tiden. jobb och blogg inge bra. bättre med plugg och blogg. mycket flitigare då:)




Idag börjar inte jobbet för än 16.00 så jag har hunnit med 4 aerobic-block. hyfsat nöjd. nerverna börjar komma inför första aerobicpasset på hälso.


Men nu till helgen som var. niklas och min första kräftskiva i gbg. heeelt underbart roligt!! Tack syrran och Micke för bästa festen:) Vi hade sååå kul. Kände ca hälften av människorna som var där..bland dom fanns såklart sis och mike. grannarna linda och fredrik. bäste kusin jimmy och hans underbara jennie. mikaels härliga systrar linda och anne och deras respektive..lille william också så klart som jimmy blev lite svag för där ett ögonblick! inte att förglömma stefan och hans rebecka. fantastiska människor!!








se och njut av alla galna bilder. dansgolvet va välbesökt...speciellt av mig sis och jennie!!













don't forget about the ALLSÅNG!












älskar ljuset bakom micke. ser ut som ett helgon av ngt slag!!!















syrrans sköna dance-moves..haha!























puss!


















den där sista stefan-drinken borde inte elin druckit upp!

niklas säger godnatt i telefon och linda säger SKÅL!
återigen tack alla släktingar och vänner för mycket lyckad fest. det var värt en dag efter då man mådde sådär bra:) nu stundar det 80-års fest till helgen då vi får träffa kära kusinerna från töskelandet igen. underbart!! min nicke boy missar tyvärr släktkalaset då det är gp-speedway i målilla...biljetter som bokades vid nyår vill han inte direkt ge bort. ha det gott. på återskrivande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack kära kusin det var sjukt kul!! Vi får ta en fest ni i september när vi kommer till Växjö igen kram //Jimmy

Jennie sa...

Åhh jag krattade nog i 10 minuer när jag såg bilderna!:D hahahaha! Världens roligaste fest! och nu vet vi ju var Gislaved ligger också Elin ;)

Linda sa...

hej på dig! vilka bra bilder=) NU har jag äntligen lagt upp några bilder jag med, finns dock många fler...
så de kanske trillar in lite då och då.

hoppas ni haft en kalas helg nu med 80 års firande och allt.
kram Linda