med kluvna känslor...

tisdag, augusti 19, 2008


som vi bokade resa idag till greek.
färden går redan av stapeln tidig torsdag morgon.
och ja...jag kommer missa årets fest på lördag. det är sorgligt men samtidigt ville jag unna mig något när regnet öser ner som mest här hemma i växjö. jag har bara några lediga dagar kvar tills skolan börjar och jag vill helst inte tillbringa dem i lägenheten med 7000 saker att göra. det kan vara skönt och bara vara ledig!
så jag hoppas släkt och vänner kan förlåta mig för att jag inte dyker upp till thorleifs. men jobbiga prioriteringar måste göras ibland:) Karpathos funkar helt okej för mig en vecka.
förhopningsvis hinner jag skriva ytterligare några rader imorgon innan Frida och jag tar tåget till gbg där vi har våra privata chaufförer kronstrand som ställer upp i ur och skur! Massa massa kramar till er.
på återskrivande förhopningsvis. kram

4 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Klart vi förlåter dig älskade dotra åk du iväg till värmen...vi är kvar i regnet och FESTEN....Fatta va ja mena...Vi ska ha roligt...å du mää..Vi höres puss å kjams mams

ANGELICA sa...

åååå va härligt!! blir så avis! Är det du & Frida som drar? Ha det kanon! KRAMAR

Jennie sa...

Tycker helt klart du gör rätt, man kommer hem som en ny människa efter en vecka i värmen..:) Jag har förresten utmanat dig..=) Love!

Anonym sa...

ELIN!
Ha en underbar semester. Jag saknar dig mycket min kära! Numera finns det 40 kvm att hälsa på i Gbg.
Massa kärlek.