semestern är över..

onsdag, augusti 06, 2008


jepp. då var vecka 31 över. och snart också v 32. men jag kan inte klaga
överhuvudtaget.
bästa vänner. sol sol sol. öland. mormors och morfars perfekta stuga. massa god mat.beach. parti! nä jag är såå nöjd. mitt sista år som socionomstuderande ska nog ändå
gå rätt bra:)

först och främst ett stort TACK till mormor och
morfar som lät oss tillbringa de finaste dagarna
i stugan på öland.
alla mina vänner som var med är precis lika tacksamma!!

vi började med en helg i köpingsvik och borgholm. kvällen på strand va lika given som dagen efter på beachen!
sen va det färjestaden och karlevi som gällde resten av veckan. från början va det jag, nicke
evve, andreas och hoffe.
pappa magnus och moa kom och hälsade på en solig morgon. lite crocket är aldrig fel:)


vilken crocket-
drottning!



sen fortsatte vi glassa i solen hela veckan och folk byttes ut i stugan. evve och hoffe åkte hem och istället kom blivande mamma jennie och pappa patrik.






på fredagen fylldes stugan på med några fler. kusin jimmy och jennie och clara och viktor. rummi. crocket och grillat var givna inslag och vi bara njöt i varandras sällskap!!



på lördagen kom även kära syster yster och micke me lilla molly och stugan va full:) mormor och morfar, ni skulle varit med bland allt folk...det hade ni älskat!








med sol i sinne säger jag hejdå till min semester. och sätter imorgon på mig den röda coop skjortan igen. ha det gott. kram!



1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en bra helg kära kusin vi ses på lördag kram kram Jimmy och Jennie