ett litet inlägg.

onsdag, juli 23, 2008

ja. kort och koncist får det bli.
borde egentligen sova/skriva mail till Britt/läsa bok/städa och allt annat som står på min "to do list".

det blev lite "trädgårds/uteplats" pyssel i eftermiddag. jobbade 6-16 och när jag kom ut ur dörrarna på coop möttes jag av högsommar! så hem till kampastigen och bikinin på.
hade allt för mycket pyssel att göra så det blev inte så mycket stillasittande. men bästa brännan får man väl in action!?:)




är helt lycklig att jag hittade detta lilla café set till slut.
vitt ville jag ha. nu kan vi njuta av sommarsolen enda tills
den går ner bakom mitt-emot-huset. helt underbart!
jobb imon igen vid 06.00. detta coop som har gjort mig till
en helg-jobbande slav. försökte pussla i schemat med min
gruppchef idag men som det ser ut nu så blir det jobb istället
för kräftskiva i götet. det är dom här stunderna som man bara vill
vara klar -pluggad med fast tjänst någonstans som bara har öppet
7-16 vardagar(känner att jag har dragit den här historien x-antal ggr.
men jag blir så trött!!) eller så kanske nån kan göra mig till miljonär
så kan jag säga upp mig med omedelbar verkan. bara så där! bye bye.
aja. det finns förstås människor med betydligt större problem.
så vad har jag för rätt att klaga.
går och lägger mig istället.
lav jo all. puss.

2 kommentarer:

Linda sa...

Herregud vad är det för j*#@la gruppchef du har som inte kan fixa dina timmar en helg om 16 dagar!!! Helt otroligt!!! Jag röstar på sjukskrivning!!! Vill ju så gärna ha med er på skivan ju, :-(

Massa kramar till dig älskade systeryster och blä blä blä för gruppchef!!

Jennie sa...

Du är såå duktig på att pyssla du..:) Fina blomman jag fick av dig är nu uppe i Sthlm efter en vända på Öland!! =) Hoppas du får det super på din lediga vecka!! Vi får höras snart och planera in en Sthlm helg för dig och Nicke!! Pusss!