moments in time.

måndag, juli 14, 2008


ja. det blev lite sånna bilder idag. har massa bilder från lördagen i båstad(jepp jag åkte, me min evve...trots allt, tar den historien sen) men orkar inte lägga upp nu.

har gråtit floder till filmen P.S I love you. ni bara måste se om ni inte redan gjort det. evve rekommenderade den och sa att man gråter..hela tiden. äsch pyttsan tänkte jag. man är väl inte tjej. men tydligen. jo. hela filmen och då pratar jag om 2 timmar och lite till.den lämnade en lycklig gråt-känsla efter sig, inte begravnings gråt-känsla utan ta vara på livet och dom du älskar känsla. till råga på det(ja, jag använder det uttrycket ibland, rätt ofta!) så gick jag in på min
kära kusins blogg när jag tittat klart på filmen. och där börjar man istället gråta av skratt. han lyckas alltid. varje gång!! haha.

det blir en film till ikväll. när jag väl börjat får jag inte nog. lav jo all.


orkiden och halsbandet kom från evve förra veckan. ytterligare ett grattis i efterskott. men jag vet att hon egentligen bara gjorde det för mina
nutella-bullar!

2 kommentarer:

Jimmy Danielsson sa...

du e för go Elin=) ska nog kolla den där P.s I love you.. är det gråtvarning menar du?.. ha de fint kram kram

Madelene sa...

Hej skatt.
Jag såg filmen med Lars i förra veckan och kan säga att du inte är ensam om att gråta. Shit va tårarna flödade. Verkligen en fin och tänkvärd film.
Puss på dig vännen.