ikea och ny vecka.

måndag, juli 21, 2008




jepp då va det måndag igen och en vecka kvar innan min mini-
semester. v 31 är helt enkelt helig! men man försöker göra det
bästa även av de dagar man jobbar. uppe me tuppen och öppnade
coop vid 06.00 idag vilket innebar att jag också slutade lite
tidigare. klockan 15.00 styrde ida och jag kosan mot älmhult och
ikea. tyvärr eller kanske lika bra så fanns inte det jag sökte men
det fick bli lite andra tröstpriser. pallar och matta. me like!!
pallarna kommer nog gå åt på lördag då jag ställer till med coop
fest här hemma på kampastigen!! brännboll. grillat. och massa goa
coopisar!

helgen va jobb och världens bästa 25-års fest.
Jennie och Carin bjöd in till en troligtvis aldeles för tidig födelsedags-fest(med tanke på att
båda fyller år i november) men vad
gör det när det visade sig bli en helt
underbar fest med härliga människor och bästa kusin!! oohh. de lever vi på till nästa fest:) hade arrangerat lite blomster till brudarna. hoppas de uppskattades. själv blev jag lite kär i mina
skapelser vilket betydde att det blev en likadan till mig! stenar och hjärtan på tråd i harmoni.


dax och hoppa in i duschen nu efter en(faktiskt riktigt snabb)runda runt
sjön.det kändes perfekt i kroppen förutom att benhinnorna börjar ta stryk igen. kanske dax för skobyte?
men rise up tog mig hem med otroligt lätta steg.
underbar känsla!
litet styrkepass på uteplatsen fick avsluta kvällens träning. kan det va så att sommarkvällarna är här på riktigt!?! I hope.

Må väl gott folk. ta hand om er.




1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

IKEA yes...Glimma, glimma...tycker också om IKEA..Jättefina arrangemang du fixade..de blev säkert uppskattade.Har också jobbat idag..lite segt men det får gå...på tal om att gå..paps o jag ska gå förefrukostpromenad i mån YES.. vi höres puss o kjam mams