ljud på biblioteket.

lördag, maj 23, 2009

tänkte bara skriva några korta rader från mina studietankar på biblioteket just nu
i denna stund. ett försök till att vara disciplinerad gjordes denna dag då jag faktiskt
tog mig ur sängen omkring 7-tiden. åt frukost. startade datorn och word.
skriva tänka skriva läsa. ungefär så fram till 10-tiden då det blev promenad
i mycket rask takt runt sjön me evve. hade nästan glömt bort hur långa ben hon hade
och hur fort det går när hon får fart på dom.

efter denna raska promenad var duschen ett faktum och sen min fantastiskt goda
kycklingwook som tillagades igår kväll. och med all näring jag kunde tänkas behöva
rog jag cykeln ut till uni.bibblan. och här sitter jag nu och skriver för visso men
på lite fel saker. har än så länge ca 4,5 sidor förvirrad text som måste redas och
och jag lovar att detta ska göras innan jag sitter på cykeln igen. men först...

varför RAPAR man helt ohämmat och högt på ett univerisitetsbibliotek?
killen bakom har uppenbarligen druckit för mycket kolsyra.
jag blir så MATT. kan omöjligt fokusera på min diskussion kring det sociala arbetets dilemman
om det i varannan mening ska komma en högljudd rap och störa.
förstår ni min frustration!? åh. suck.
när väl disciplinen finns så ska uppblåsta studenter komma och förstöra!

på återskrivande.

1 kommentarer:

Mickan sa...

Men fy! Så oförskämt! Lägg av en rejäl fis eller rap du också så får vi se vad han säger! ;) Eller vid närmare eftertanke, gör inte det... =) Hoppas skrivandet går bra! Jag filurar på min B-uppsats och känner som du, massa förvirrande text.. kram!