prova bo på landet.

måndag, maj 18, 2009

som ni redan vet så händer allt allt allt. ketchup ni minns:)
men det är bra ketchup. rolig ketchup.
andra veckan har inletts på jobbet och jag börjar få koll. jag har börjat
greppa mitt ansvar och öppnade idag min sommarexpedition. första kontakterna tagna!

istället för husköp blir det nu istället hyra hus. ett steg i taget.
ett litet sött rött hus med snickarglädje ute i Berg. jo det är nog bestämt.
men sommaren får tillbringas på kampastigen. 3 månader uppsägningstid som ni vet.
men vi hoppas på att kunna avsluta sommaren i "vår" nya lya.
och sen är det säkert tusen saker till jag borde berätta om som t.ex.
mitt gift today paket från sis som grattis till jobbet. min fin fina avtacknings-
orkidé från coopet. intensiva studier emellan stunderna på jobb och på
hälsostudion. ja osv. men allt blir lite tråkigare när jag inte kan lägga
in några färgglada bilder på det hela, så jag återkommer.
kram*

1 kommentarer:

Jennie sa...

Spännande att prova på hus! =) Vi sticker ner söderut på torsdag och tar nog Öland någon dag och sedan vidare till Växjö! Är ni hemma och har lust vore det skoj att ses!! Kraaaaam!