i skrivandets stund...

onsdag, april 16, 2008


det är då jag alltid. alltid hamnar här! min utvecklingslinje ska lämnas in imorgon. hur har min professionella utveckling sett ut under praktiken och hur har den personliga utveckling sett ut?! you tell me.

vårrruset ska springas den 12:e maj. till slut lyckades vi snickra ihop ett gäng på 6 personer. lagnamnet fick min uppfinningsrika pojkvän komma på. hacki hälinen!
inga kommentarer. hade själv ingen fantasi vid tillfället(denna blir
jag totalt dränerad på under mina dagar på praktiken,hehe!) så just då kändes det som ett mycket bra namnval! Vi kommer ha en trogen hejjaklack här ute på
uteplatsen som ska ha grillarna på max när vi kommer tillbaka!

Helgen spenderades i GBG me la familia. alltid lika trevligt. började me little shop of horrors på lorensberg på fredagkvällen...musik och skratt. perfekt!

på lördagen åkte männen iväg för att dra in största havsfiskarna.
men de fick tydligen nöja sig med grillad korv. syrran jag och mamms fick allt lite fångst på allum shopping centrum. haha!

sen bar det iväg till göteborgs gocart center! niklas tog såklart guldet, sen kom micke, pappa, jag, linda och mamms! Riktigt kul. kan varmt rekommenderas om ni inte provat innan. hög risk för fartblindhet dock!! efter en powernap gjorde vi oss fina inför kvällen då vi begav oss med taxi in mot stada! Joe farellis restaurang väntade med big cheeseburgers. mumma! dock lite väl pratglada göteborgare i bakgrunden. VA? Sa du något? Vem?



sen gick den 5-kronor billigare taxin hem till Säve igen. och lika kul va det. massa kameror som går och ha riktigt roligt med!!!jadu. jisses.
om ni undrar varför jag är lite kortfattad i mina beskrivningar är det för att jag känner att jag i princip upprepar allt mor min redan skrivit om!
































Vi avslutade helgen med en riktigt skön söndag(kanske inte för männens del. slit och släng:)) vi tog i alla fall en prommis med mollsan...sen bar det så småningom av hemmåt!
Halva denna veckan är redan förbi och det är snart dax för helg igen. tiden springer ifrån oss. räknade precis ut att jag bara har 18 dagar kvar på praktiken. fruktansvärt tråkigt...håller mig kvar som en igel! Annars rullar livet på som "vanligt" med träning, ständiga frågetecken över kvällsmaten och stor längtan till sommaren och lätta kläder. ha det fint vänner!




3 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Du har ju också roliga bilder från helgen....det var Roligt!!VA..Vem!
Eloge till Niklas :Hacki Hälinen,ha ha ha (ska ni ha tryckta tröjor jag har ett älg-förslag annars).
Frågetecken över kvällsmat Här blir det kyckling (igen), kacklar redan som en höna...Puss o kjam mams

ANGELICA sa...

Va kul att ni ska springa vårruset! Då kanske vi kan samspringa nåt! Ska försöka få med mig Henrik ut på joggingrunda för att få upp konditionen till det stora loppet! Har inte sprungit nåt i år än! men det brukar gå bra runt sjön ändå. Nu ska ja, tina o syrran snart på airbox, är himla skoj! Vi får hörs snart vännen, ha det fint! Många kramar från mig!

Madelene sa...

Hej hopp.
Ledsen att jag inte hört av mig om vårruset. Jag ska springa det i Norrköping med några från jobbet. Känns mer åt rätt håll. Dock känns det supertrist att inte få va med er. Är ju alltid en helt annan grej. Speciellt när du skrev en rad om grill. Nåja...
Hörs vidare vännen. Puss å kram