och så va det helg.

fredag, april 25, 2008





first of all. STORT GRATTIS i efterskott till min pärla malin som fyllde 23 i onsdags. all min kärlek åt ditt håll det vet du! hoppas dina göteborgare tog hand om dig ordentligt. här hade det såklart blivit bakad potatis med din blonde vän. saknar dig!!




uteplatsen lever igen. har vänt på min rosa duk som efter förra sommaren blev rätt solblekt, trots de få soltimmarna! visst vill man bara bo där ute. helt underbart.

denna vecka har gått otroligt fort, otroligt fort! min praktik närmar sig sitt slut:( den 16 maj säger jag hejdå till Gaudeo med en stor tår i ögat. riktigt trist. jag är ju en i det arbetslaget nu...har svårt att omidentifiera mig till socionomstudent på växjö universitet igen. suck. och sen ska man bli butiksbiträde för sommaren! jo...det där med olika roller inom grupp-psykologin har jag full koll på!

denna helg kanske det blir mer av detta ljuvliga sätt att tillaga mat på. ingen niklas dock så jag får själv agera grillmästare. jag som verkligen trodde jag skulle få ha kvar min älskling här i helgen.men nä. det får bli coop 7 timmar imon och 4 timmar på söndag! money money money.
evelina får säkert med mig ut på terassens premiär. inte mig emot. förutom att söndagmorgonen på jobbet blir kanske lite seg. men som min trogne praktikant vän sa. man är bara ung EN gång. så sant så sant!
nu ska jag ut och öva upp flåset inför ruset den 12:e maj.
har hämtat nummerlappar idag. motivationen kommer! yeah.
men det känns inte så tungt om man jämför med saras utmaning i götet! you go girl.

ha en skön helg!

1 kommentarer:

slundin sa...

det är en galen utmaning som jag har gett mig in på inser jag mer och mer. snart bara två veckor kvar.
du kommer vara toksnabb på vårruset, det är jag helt säker på.
Ha en superbra valborg!
Kram kram