måste bara berätta..

fredag, april 25, 2008

om den helt underbara känslan som alltid infinner sig i min kropp när jag kommer in i min slutspurt..landar intill uteplatsen...sträcker händerna mot skyn. ah! hemma. musklerna skakar lite lätt, hjärtslagen ekar i mitt huvud. jag älskar det.

inom mig känner jag hur det byggs upp en väldigt seriös satsning inför vårruset. det skulle bara vara en kul grej...jag lovade mig själv!! men på något sätt ser jag helst mig själv på prispallen. mitt namn i högtalarna. (oo jag vet. totalt orealistisk.)

fredagkvällen har börjat.
kan titta bort ett slag från tv:n eftersom
det just nu är det tråkigaste momentet på så ska det låta.
bilderna! suck.
introt är fortfarande min favvis. börjar tappa min förmåga dock-
svåra låtar nu för tiden!
(jag tror mormor och morfar kan se mig framför sig när jag
spenderade en fredagkväll i så ska det låta soffan på björkstigen!)
ingenting har förändrats. jag ställer mig fortfarande upp när jag kan låten.
kanske även när jag inte kan.
så återigen. trevlig helg på er!

1 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Ha, ha jag kunde jättemycket i kväll på "Så ska det låta"..typ Lee Hazelwood det var ingen i lagen som kunde...jag kanske också håller på att bli gammal..:)Näää..
Kämpa på med Vår-ruset det blir nog bra..du ligger väl i första ledet??inga gåstavar!!!Puss o kjam mams