detaljer.

torsdag, april 10, 2008

det är tydligen bara vi kvinnor som ser dem.
detaljerna i vardagen. jag vet inte. det kanske stämmer?!
blir i alla fall alldeles lycklig och varm i hjärtat
av denna gröna sköna varelse på köksbordet. varje morgon står den där
och hälsar mig godmorgon. helt fantastiskt vad lite grönt kan göra!
de va visst ett tag sen insåg jag. sist handlade de om födelsedagar och strömavbrott. men nu är jag här igen med chokladbollar och galenpanna. haha. ida och jag umgicks helgen som var. trots att jag hade långa pass på coop så hann vi med två kvällar med massa god mat, vin, spel och massa skratt!
galenpanna är utan tvekan mitt absolut bästa spel i gaderoben. har ni inte provat måste ni testa! rekommenderas varmt. inte bara hysteriskt roligt för att man ser ut som en urlöjlig björn borg utan också för att wallstreet hade kunnat vara en skola eller en gata!? och att lila blommor och fotbollsspelare hör ihop va det inte alla som visste!


så vi avslutar dagens inlägg med ytterligare några
detaljer och så vill jag önska alla en skön helg!
själv kommer jag spendera helgen i gbg hos syster yster och micke med niklas, mor och far. musikal. gokart. middag och mys!
skickar även iväg en grattishälsning
till kusinen Markus i estocolmo!!
Hurra!






0 kommentarer: