en inblick i berg på valdagen.

söndag, september 19, 2010




hela helgen har vi bara myst.
det har varit helt fantastiskt.
och trots att alliansen nu verkar ta ledningen så här långt så är jag mest chockad och bedrövad över sd:s siffror. katastrof. det är allt jag förmår att få fram. katastrof.

en sväng till östregård även denna helg..bland annat. tittade även in i olofs handelsbod i moheda+ min kära vän stephanies lilla inredningscafé i gemla. helt perfekt!
hann även med lite utomhus-plantering i helgen trots allt regn som fallit under helgen.













god kväll kära ni.


3 kommentarer:

M sa...

Va fint du gjort där hemma. Riktigt mysigt. Kommer du hem till mig och pysslar också... ;) Har insett att det inte är min starka sida.
Hoppas ni mår bra. Hälsa pojken från mig.

*Puss*

Madde sa...

M sa... dvs Madde sa :)

Perssons pack! sa...

Myspys-bilder från Valdagen...kunde ju ha blivit bättre resultat om man säger..lampskärmen på loppisfyndet vad det den du köpte på IKEA??? liten undran bara Himla fint ju..Kjam från mams