vi gör ett försök.

lördag, september 04, 2010

jag lovar ett försök. bloggen är tyvärr inte längre ett
naturligt inslag i min vardag och det kanske är tråkigt på ett vis,
men på ett annat bara ett bevis på att livet har kommit ivägen och det måste vara bra.
livet som inneburit sommar. fester. 25-års firande. jobb. kärlek. vänner. familj.
det här inlägget har tagit mig ca 3 timmar av det livet vilket kanske ni förstår
är på gränsen till "inte värt det". men sen tänker jag ändå att det säkert är någon som
kanske är nyfiken och undrar vad som hänt sen i april:)
så jag gör ett försök.

hösten har dessutom en tendens att lämna mer tid vid datorn än vad sommaren har.
önskar bara att det här bilduppläggandet vore mindre tidskrävande.
för utan bilderna. minnena. vore denna bloggen tom.
alla bilderna i detta inlägg ligger dessutom huller om buller så ni får gissa själva.
här kommer några ledtrådar:
första semesterdagarna i karlshamn med indienvännern och rosévin.
UUUnderbara dagar på Öland med älskade n och delar av familjen.
sommarpyssel hemma på talläng+nymålade utemöbler!
kräftskiva i säve.
lasse stefanz förfest på parken 13.
min käraste Claras sons dop.
adjö till sommaren i regnigt eksjö. stadsfest.



































































och som jag lovat-..ett försök. tills nästa gång.
ta hand om er och kom ihåg att alltid leva varje dag som om
det vore din sista. livet kommer inte i repris.
puss*

2 kommentarer:

Perssons pack! sa...

Helt klart är det "någon" som undrar ("någon" som inte tillhör Facebook)vad som hänt och uppskattar när du bloggar,man behöver ju inte lägga upp massvis bilder som tar tid,men det är ju roligt att se dom men 3 tim. är ju lång tid. Härligt att se att du bloggade till slut iallafall Sköna bilder...hittade du sladden till slut?? massvis kjamar från mams

Madde sa...

Jag har tittat in här då o då och saknat dina inlägg. Härligt att ha dig tillbaka. Nyfiken på vad du styr med nu för tiden.
Många kramar /en trogen läsare!